donderdag 5 september 2013

Een nieuw schooljaar met 22 toffe meiden!

Het nieuwe schooljaar is weer van start gegaan. Na 2 heerlijke vakantiemaanden, had ik echt wel zin om terug van start te gaan.
En ik was niet de enige want 22 meisjes kijken mij al 3 dagen vol verwachtingen aan...
We leerden al 2 woordjes lezen : ik, maan.
Vandaag hebben we voor het eerst een letter leren schrijven : de 'i'.
We hebben al gelezen, geschreven, gerekend, gezongen, geknipt en geplakt, gekleurd, over koning Filip geleerd en er was dinsdag zelf nog even tijd over om te gaan klimmen en klauteren in het olifantenpark.
Een goede start toch, denk ik?
Donderdag gaan we het paleis van koning Filip bezoeken. Een verslagje hierover zal zeker volgen!
Een superstart voor een superschooljaar!
Tot binnenkort.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten